Spørgsmål og Svar

Før købet

Kan jeg være sikker på levering næste dag? 

Det er desværre ikke muligt for os, at garantere en bestemt leveringsdag. Vi sender så hurtigt vi kan, og typisk ser vi levering på 1-3 hverdage, men der kan opstå forsinkelser hos både Bring og PostNord.

Ejer jeg selv produkterne ved afbetaling? 

Ja. Eneste forskel er at du slipper for at betale alle pengene med det samme, men i stedet kan betale det med et månedligt afdrag. 

Hvad kræver det for at købe på afbetaling? 

For at kunne købe på afbetaling hos os, er der følgende krav:

  • Du skal være fyldt 18 år
  • Du må ikke være registreret som dårlig betaler i RKI
  • Du skal have dansk registreret bopæl
  • Du skal købe for minimum 3.500 kr.

Hvordan foregår bestillingen?

Når du har valgt hvilke produkter du ønsker, indsender du din bestilling ved at udfylde dine personlige informationer. Herefter bliver din ordre gennemgået manuelt. Når vi har godkendt din ordre, sender vi dig en ordrebekræftelse pr. mail. 

Kan jeg bestille tilbehør efterfølgende?

Ja, sagtens! Men husk, at hvis du ønsker finansiering skal du tage det hele med i én samlet ordre. 

Efter købet

Må jeg sælge produkterne mens jeg stadig afdrager? 

Ja, det må du godt. Vi vil dog anbefale dig at betale restgælden efter du har solgt produkterne – men det er op til dig. Ellers fortsætter betalingerne naturligvis indtil lånet er indfriet. Kontakt os hvis du ønsker at indfri din gæld, så hjælper vi dig. 

Jeg har en reklamation

Er der noget galt med et produkt indenfor 24 måneder gælder reklamationsretten. Som autoriseret forhandler kan vi sende dit Segway produkt på værksted i Danmark. Kontakt os venligst for at starte en reklamationssag.

Jeg har fortrudt mit køb

Fortryder du dit køb, så kontakt os så hurtigt som muligt. For at acceptere din fortrydelse skal du kontakte os senest 14 dage efter du har modtaget din ordre. Husk at produkterne ikke må være taget i brug. Fragten retur skal du selv betale.

Hvad sker der hvis jeg mister mit el løbehjul på afbetaling?

Ligesom hvis du køber et hvilket som helst andet produkt i en butik, så er du selv ansvarlig hvis du mister det. Derfor anbefaler vi at du får tegnet en forsikring på dit el løbehjul. Husk desuden at tilkøbe en lås når du bestiller, for at mindske risikoen for tyveri.

Hvor lang tid tager en reklamation?

Ved reklamation anvendes Segways værksted i Danmark. Her kan ventetiden variere en del, men det er ikke unormalt at det tager 2-3 uger.

Bring/PostNord siger de ikke har modtaget jeres pakke?

Der kan opstå forsinkelse på pakkesporingen hos både Bring og PostNord. Det hænder nemlig at pakkerne bliver modtaget, men at de glemmer at scanne pakkerne. Har du ventet mere end 2 dage, er du velkommen til at kontakte os eller Bring/PostNord for at starte en efterlysning.

Produkterne

Hvorfor sælger i så få modeller? 

Vi er ikke en helt “normal” butik. Vi har en holdning til de produkter vi sælger, og derfor har vi valgt kun at sælge produkter som vi kan stå inde for, og som vi selv gerne vil eje og bruge. Synes du alligevel vi mangler noget, så må du gerne skrive til os, gerne med begrundelse om hvorfor du synes produktet er fedt.

Kan jeg prøve el løbehjulene inden jeg beslutter mig?

Vi arbejder på at oprette et showroom i Aalborg, men pga. COVID-19 er dette udskudt for nu. Men skriv til os hvis du skal bruge hjælp til at vælge model.

CSR

Hvordan arbejder i med bæredygtighed?

Det gør vi på flere måder. Helt lavpraktisk støtter vi projekter som eksempelvis The Rhino Poster, men derudover går vi meget op i de små ting som eksempelvis emballage er lavet af genbrugsmateriale.

Indkøbskurv 0