Spørgsmål og Svar

Før købet

Kan jeg være sikker på levering næste dag? 

Det er desværre ikke muligt for os, at garantere en bestemt leveringsdag. Vi sender så hurtigt vi kan, og typisk ser vi levering på 1-2 hverdage, men der kan opstå forsinkelser hos både Bring og PostNord.

Ejer jeg selv produkterne ved afbetaling? 

Ja. Eneste forskel er at du slipper for at betale alle pengene med det samme, men i stedet kan betale det med et lille månedligt afdrag i 12 måneder. Men produkterne er dine.

Hvad sker der efter de 12 måneder? 

Efter de 12 måneder har du afbetalt dine produkter, og derfor stopper dine betalinger naturligvis helt automatisk. Du skal ikke foretage dig noget.

Hvad kræver det for at købe på afbetaling? 

For at kunne købe på afbetaling hos os, har vi følgende krav:

  • Du skal være fyldt 18 år
  • Du må ikke være registreret som dårlig betaler i RKI
  • Du skal have fast bopæl i Danmark

Hvis du står registreret som dårlig betaler, tilbyder vi dog stadig at du kan handle hos os – men ikke på afbetaling.

Hvordan foregår bestillingen?

Når du har valgt hvilke produkter du ønsker, indsender du din bestilling ved at udfylde dine personlige informationer. Herefter bliver din ordre gennemgået manuelt. Når vi har godkendt din ordre, sender vi dig en ordrebekræftelse pr. mail. 

Kan jeg bestille tilbehør efterfølgende?

Ja, sagtens! Finder du ud af at du mangler et ekstra batteri, en hjelm eller noget helt tredje, så bestiller du bare som normalt. Vi tilbyder stadig gratis levering og rentefri delbetaling på 12 måneder.

Hvornår skal jeg betale ved afbetaling?

Du betaler månedlig forud, hvilket vil sige at vi trækker første gang når vi sender din ordre. Efterfølgende vil vi trække på samme dag hver måned, indtil du til sidst har betalt alle 12 afdrag. Eksempel: Vi sender din ordre d. 9 juli og trækker derfor første afdrag denne dag. Næste betaling vil være d. 9 august. Beløbet er altid det samme.

Er det virkelig helt uden renter at købe på afbetaling?

Ja, vi opkræver 0% i renter på afbetaling. Dog opkræver vi 50 kr. i gebyr pr. opkrævning, for at dække de ekstra omkostninger vi har til administrationen af afbetalingsordningen. 

Efter købet

Må jeg sælge produkterne indenfor de 12 måneder ved afbetaling? 

Ja, det må du godt. Vi vil dog anbefale dig at betale restgælden efter du har solgt produkterne – men det er op til dig. Ellers fortsætter betalingerne naturligvis indtil de 12 måneder er gået. Kontakt os hvis du ønsker at indfri din gæld, så hjælper vi dig. Det er naturligvis uden ekstra omkostninger.

Jeg har en reklamation

Er der noget galt med et produkt indenfor 24 måneder gælder reklamationsretten. Som autoriseret forhandler kan vi sende dit Segway produkt på værksted i Danmark. Kontakt os venligst for at starte en reklamationssag.

Jeg har fortrudt mit køb

Fortryder du dit køb, så kontakt os så hurtigt som muligt. For at acceptere din fortrydelse skal du kontakte os senest 14 dage efter du har modtaget din ordre. Husk at produkterne ikke må være taget i brug. Fragten retur skal du selv betale.

Må jeg overdrage min afbetalingsaftale til en anden?

Nej, det er desværre ikke muligt. Det er dog altid muligt at betale din restgæld på én gang, så de månedlige afdrag stopper. Kontakt os hvis du ønsker at betale din restgæld.

Hvad sker der hvis jeg mister mit el løbehjul på afbetaling?

Ligesom hvis du køber et hvilket som helst andet produkt i en butik, så er du selv ansvarlig hvis du mister det. Derfor anbefaler vi at du får tegnet en forsikring på dit el løbehjul. Husk desuden at tilkøbe en lås når du bestiller, for at mindske risikoen for tyveri.

Produkterne

Hvorfor sælger i så få modeller? 

Vi er ikke en helt “normal” butik. Vi har en holdning til de produkter vi sælger, og derfor har vi valgt kun at sælge produkter som vi kan stå inde for, og som vi selv gerne vil eje og bruge. Synes du alligevel vi mangler noget, så må du gerne skrive til os, gerne med begrundelse om hvorfor du synes produktet er fedt.

Kan jeg prøve el løbehjulene inden jeg beslutter mig?

Vi arbejder på at oprette et showroom i Aalborg, men pga. COVID-19 er dette udskudt for nu. Men skriv til os hvis du skal bruge hjælp til at vælge model.

Indkøbskurv (0)